Kategórie

Je cena v košíku konečná?

NIE. Po prijatí objednávky ešte pripočítavame cenu za dopravu - najprv dostanete e-mail pre potvrdenie prijatia objednávky, ten ďalší už bude obsahovať podrobný popis objednávky: bude to hodnota košíka + cena za dopravu podľa obchodných podmienok, nič viac;)

PRÍKLAD: Objednáte si tovar za 192, - Eur a u objednávky uvediete adresu a podľa kilometrovej vzdialenosti Vášho bydliska od nášho skladu sa Vám vypočíta cena za dopravu. Za jeden kilometer účtujeme iba 0,08 centů.

 

Jaká je doba dodání?

Od 2 do 6 týdnů. O zhotovení objednaného zboží se dozvídáme 2-3 dny předem, proto Vás nemůžeme průběžně informovat o stavu objednávky. Vyčkejte prosím, dokud se Vám neozveme s informací o hotové objednávce.

 

Lze se domluvit na dni (resp. hodině) dodání?

Ano, disponujeme vlastní dopravou, u níž lze rozvážet i o víkendu (po domluvě). Zboží Vám dovezeme 1-3 dny po expedici (vystavení - zabalení - poslání zboží). O dodání zboží informujeme 1-2 dny předem. 

Na konkrétním dni a hodině dodání po expedici se lze domluvit za příplatek - pokud je zákazník v zahraničí apod. - zboží lze ponechat na skladě nebo učiníme objednávku později. Máte-li zájem o tuto službu, konktaktujte nás e-mailem nebo telefonicky.

Je možná montáž nábytku?

Áno, od roku 2016 ponúkame aj montáž nábytku v celej ČR a Slovenskom. Všetko je spoplatnené. V prípade záujmu nás kontaktujte a my pošleme cenu montáže.

Lze objednat jiné barevné provedení, či produkt v jiných rozměrech?

Nelze. Všechny naše produkty jsou sériově vyráběné, individuální změny proto nejsou možné. Můžete si vybírat pouze z těch barevných provedení a rozměrů, které jsou uvedeny v nabídce našeho e-shopu. Objeví-li se nové barevné nebo rozměrové varianty nábytku na trhu, ihned se tyto novinky objeví na našem webu! 

 

Mohu si vybrat způsob rozkladu sedačky?

Rozklad sedačky se dá dokoupit (pokud již není v ceně) pouze u sedaček 3sed. Většinou se jedná o belgický typ rozkladu (ze sedací části se vytáhne kovová konstrukce s matrací), popřípadě o rozklad Click Clack (sklopí se celá záda sedací soupravy) nebo typ tzv.vysouvací zásuvka s rozkladem (v zásuvce je matrace, která se vytáhne). Na vyžádání můžeme konkrétně zjistit, jaký typ rozkladu se u jaké sedačky vyrábí.

 

Mohu si dokoupit taburety k sedací soupravě?

Ano, můžete. Tento druh zboží ale objednáváme pouze na vyžádání. Fotografie taburetů nemáme. Vždy ale ladí k dané sedací soupravě (stejná barva, materiál atd.).

 

Lze si koupit zboží na splátky?

Bylo možné dohodnout se na splátkovém kalendáři, ale protože s touto možností nastalo spoustu problémů, zvažujeme zrušení této možnosti.

 

Jak mám postupovat při reklamaci? 

Ihned při převzetí zboží zkontrolujte, neotálejte s rozbalováním. Ze zákona máte 14 dní na reklamaci. Pokud zjistíte, že je nějaká část nábytku poškozená, nebo chybí k danému produktu nějaké součástky, je třeba danou věc reklamovat čím jak nejdříve! Vyfoťte poškozenou část a fotografii pošlete na e-mail obchod@maxhome.cz spolu s montážním plánkem, v němž vyznačíte poškozenou část (díl). 

 

Obdržel jsem poškozený kartón. Co s tím?

Máte dvě možnosti. Buď ho nepřevezmete, nebo ho převezmete s výhradou a vše sepíšete s řidičem. Postupujte jako v předchozím bodě - zboží vyfoťte, zaznačte do montážního plánku, o jaký díl se jedná, a zašlete vše na e-mail.

 

Vložil jsem zboží do košíku. Co dál?

Vyberte způsob platby. Dopravu určíme my podle Vaší adresy - máme různé ceny doprav podle krajů, vše si samozřejmě můžete předem zjistit v našich obchodních podmínkách.

 

Posíláte zboží i na Slovensko?

Maxhome.sk!

 

Mám speciální dotaz, kde ho mám zveřejnit?

Jestliže máte otázku ku konkrétnímu produktu, můžete se dotázat přímo na detailu produktu - záložka diskuse. Chcete-li se zeptat na něco ohledně objednávky, využijte jednu z možností v sekci kontakt.