Žádné produkty
NE. Po přijetí objednávky ještě připočítáváme cenu za dopravu - nejprve dostanete e-mail pro potvrzení přijetí objednávky, ten další už bude obsahovat podrobný popis objednávky: bude to hodnota košíku + cena za dopravu podle obchodních podmínek, nic víc ;)
PŘÍKLAD: Objednáte si zboží za 5000,- Kč a u objednávky uvedete adresu a podle kilometrové vzdálenosti Vašeho bydliště od našeho skladu se Vám vypočítá cena za dopravu. Za jeden kilometr účtujeme pouze 2 koruny.
Od 2 do 6 týdnů. O zhotovení objednaného zboží se dozvídáme 2-3 dny předem, proto Vás nemůžeme průběžně informovat o stavu objednávky. Vyčkejte prosím, dokud se Vám neozveme s informací o hotové objednávce.
Ano, disponujeme vlastní dopravou, u níž lze rozvážet i o víkendu (po domluvě). Zboží Vám dovezeme 1-3 dny po expedici (vystavení - zabalení - poslání zboží). O dodání zboží informujeme 1-2 dny předem.
Ano, od roku 2016 nabízíme také montáž nábytku v celé ČR a Slovensku. Vše je spoplatněno. V případě zájmu nás kontaktujte a my pošleme cenu montáže.
Lze objednat jiné barevné provedení, či produkt v jiných rozměrech?
Nelze. Všechny naše produkty jsou sériově vyráběné, individuální změny proto nejsou možné. Můžete si vybírat pouze z těch barevných provedení a rozměrů, které jsou uvedeny v nabídce našeho e-shopu. Objeví-li se nové barevné nebo rozměrové varianty nábytku na trhu, ihned se tyto novinky objeví na našem webu!
Rozklad sedačky se dá dokoupit (pokud již není v ceně) pouze u sedaček 3sed. Většinou se jedná o belgický typ rozkladu (ze sedací části se vytáhne kovová konstrukce s matrací), popřípadě o rozklad Click Clack (sklopí se celá záda sedací soupravy) nebo typ tzv.vysouvací zásuvka s rozkladem (v zásuvce je matrace, která se vytáhne). Na vyžádání můžeme konkrétně zjistit, jaký typ rozkladu se u jaké sedačky vyrábí.
Ano, můžete. Tento druh zboží ale objednáváme pouze na vyžádání. Fotografie taburetů nemáme. Vždy ale ladí k dané sedací soupravě (stejná barva, materiál atd.).
Bylo možné dohodnout se na splátkovém kalendáři, ale protože s touto možností nastalo spoustu problémů, zvažujeme zrušení této možnosti.
Ihned při převzetí zboží zkontrolujte, neotálejte s rozbalováním. Ze zákona máte 14 dní na reklamaci. Pokud zjistíte, že je nějaká část nábytku poškozená, nebo chybí k danému produktu nějaké součástky, je třeba danou věc reklamovat čím jak nejdříve! Vyfoťte poškozenou část a fotografii pošlete na e-mail obchod@maxhome.cz spolu s montážním plánkem, v němž vyznačíte poškozenou část (díl).
Máte dvě možnosti. Buď ho nepřevezmete, nebo ho převezmete s výhradou a vše sepíšete s řidičem. Postupujte jako v předchozím bodě - zboží vyfoťte, zaznačte do montážního plánku, o jaký díl se jedná, a zašlete vše na e-mail.
Vyberte způsob platby. Dopravu určíme my podle Vaší adresy - máme různé ceny doprav podle krajů, vše si samozřejmě můžete předem zjistit v našich obchodních podmínkách.
Jestliže máte otázku ku konkrétnímu produktu, můžete se dotázat přímo na detailu produktu - záložka diskuse. Chcete-li se zeptat na něco ohledně objednávky, využijte jednu z možností v sekci kontakt.